Bij onze tandartspraktijk in Tilburg vinden wij het belangrijk dat afspraken eenvoudig en duidelijk verlopen. Of het nu gaat om een periodieke controle, een behandeling of een adviesgesprek: u kunt altijd rekenen op een overzichtelijke en persoonlijke service.

Afspraak maken

Een afspraak inplannen doet u eenvoudig door telefonisch contact met ons op te nemen. Tijdens het maken van de afspraak kunt u aangeven of u een voorkeur heeft voor een bepaalde behandelaar. Deze voorkeur wordt vastgelegd in ons systeem, zodat u altijd bij uw vaste tandarts of mondzorgprofessional terecht kunt.

Is uw behandelaar ziek of tijdelijk afwezig? Dan zorgen wij in eerste instantie voor een vervanger. Mocht dit niet mogelijk zijn of gaat het om een langdurige afwezigheid, dan nemen wij persoonlijk contact met u op om een passende oplossing te bespreken.

Afspraak wijzigen of annuleren

Wilt u een afspraak annuleren of verplaatsen? Laat ons dit dan minimaal 48 uur van tevoren weten, telefonisch of per e-mail. Zo kunnen wij de gereserveerde tijd aan een andere patiënt geven.

Bij een te late annulering of wanneer u niet verschijnt op uw afspraak, zijn wij helaas genoodzaakt de gereserveerde tijd bij u in rekening te brengen.

Komt u te laat of bent u onderweg? Neem dan altijd even contact met ons op. Wij doen ons uiterste best om wachttijden te beperken en uw behandeling zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Wijzigingen doorgeven

Om uw dossier actueel te houden, vragen wij u om wijzigingen in uw persoonlijke gegevens tijdig aan ons door te geven. Denk hierbij aan:

  • Adresgegevens
  • Telefoonnummer
  • Zorgverzekering

Daarnaast is het belangrijk dat u wijzigingen in uw gezondheid of medicijngebruik meldt bij uw behandelend tandarts of mondhygiënist. Deze informatie kan van invloed zijn op de behandeling en draagt bij aan uw veiligheid.

Veelgestelde vragen over de tandartsafspraak

FAQ

Wil je weten hoe je een afspraak maakt? Of juist kunt verplaatsen of annuleren? Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over afspraken.

?

Hoe kan ik een afspraak maken bij de tandarts?

U kunt telefonisch contact opnemen met onze praktijk. Tijdens het gesprek kunt u ook een voorkeur doorgeven voor een vaste behandelaar.

Ja, u kunt uw voorkeur doorgeven. Dit wordt in ons systeem vastgelegd zodat u zoveel mogelijk bij dezelfde behandelaar terechtkomt.

Wij proberen in dat geval een vervanger voor u te regelen. Indien dit niet mogelijk is, nemen wij contact met u op.

Een afspraak dient minimaal 48 uur van tevoren telefonisch of per e-mail te worden geannuleerd.

Ja, bij een te late annulering of als u niet op de afspraak verschijnt, zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd bij u in rekening te brengen.

Bel ons altijd even, zodat we kunnen kijken hoe we uw behandeling het beste kunnen inplannen.

Op dit moment vragen wij u dit telefonisch of per e-mail door te geven, zodat wij dit direct goed kunnen verwerken.

Veranderingen in adres, telefoonnummer of verzekering kunt u telefonisch, per e-mail of bij de receptie doorgeven.

Ja, veranderingen in uw gezondheid of medicatiegebruik zijn belangrijk voor uw behandelend tandarts en kunnen van invloed zijn op uw behandeling.